Kadra

„Dzieci rodzą się ze skrzydłami. Nauczyciele pomagają im je rozwinąć.”- Janusz Korczak

Karolina Makowska

Dyrektor
nauczyciel języka polskiego, neurologopeda.

Uwielbiam uczyć, zwłaszcza szeroko pojętego „języka”. Odnosi się to zarówno do terapii logopedycznej, w której uczymy się ruchów języka niezbędnych do artykułowania polskich głosek oraz systemu językowego, jak i do nauczania języka polskiego jako przedmiotu w szkole (literatura, gramatyka). Po pracy – piszę rozprawę doktorską z … Językoznawstwa 😉

Kocham czytać! Pochłaniam różne książki, czasem potrafię nie spać, jak wciągnie mnie jakiś wątek albo polubię bohatera literackiego. Uwielbiam chodzić po górach, a gdy nie mam możliwości wyjazdu – po lesie, wtedy moja głowa przestawia się na inne tory i dosłownie buja w obłokach. Moim największym marzeniem jest zwiedzenie całego świata (albo chociaż jego większej części). Prywatnie jestem kociarą – o swojej kotce Fidze mogę opowiadać godzinami.

Dorota Ragiel

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, trener umiejętności społecznych, terapeuta ręki, pedagog specjalny

Jestem nauczycielką z ponad 10 letnim stażem pracy. Uważam, że jestem szczęściarą, bo kocham to co robię. Lubię pracować z ludźmi, a dzieci są nieocenionym źródłem inspiracji.

Prywatnie mam wspaniałą rodzinę (męża Pawła, dwóch synów Przemka i Sebastiana oraz kota Aszkę), która ładuje moje „baterie” jak tylko tego potrzebuję. Lubię podróże, taniec i pływanie. Jak chcę się wyciszyć… medytuję. Jak potrzebuję energii…medytuję… przy wsparciu dobrej kawy oczywiście .

Cytat, który do mnie pasuje: „Życie przypomina za krótką kołdrę; gdy ciągniesz ją w górę – marzną ci stopy, gdy ściągasz ją w dół – marzną ci ramiona. Ale optymiści potrafią podkurczyć kolana!” 

Karolina Kiersnowska

Nauczyciel języka angielskiego,
terapeuta integracji sensorycznej,
terapeuta ręki,

wychowawca klasy IV

Bardzo lubię swoją pracę, a szczególnie zajęcia z najmłodszymi, bo właśnie od nich najwięcej się uczę! Uwielbiam uczyć języka angielskiego wykorzystując różne formy zabaw, gry, muzykę i ruch. Taka forma prowadzenia zajęć doskonale wpływa na wzmacnianie koncentracji uwagi i nie ma czasu na nudę. W swojej pracy wspieram uczniów w podejmowaniu nowych wyzwań i towarzyszę im przy popełnianiu błędów. Staram się, by w trudnych sytuacjach zamiast zniechęcenia, potrafili przyjąć błąd, jako świetną okazję do nauki.

Jestem konsekwentna w dążeniu do celu i lubię ambitne wyzwania. Moim działaniom przyświeca myśl „Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki.” Uwielbiam podróże małe i duże z moją rodziną! W wolnych chwilach pochłania mnie amerykańskie kino. Kto zna mnie choć odrobinę, te wie, że Ja i Czekolada to duet wręcz idealny! 🙂

Joanna Gryko

Wicedyrektor ds. kształcenia spocjalnego,
logopeda, terapeuta ręki,
wychowawca klasy I

Jestem absolwentką Uniwersytetu w Białymstoku. Celem mojej pracy jest wielokierunkowa stymulacja rozwoju dziecka. Pragnę nauczyć młodego człowieka jak najwięcej, pokazać mu wielość możliwości, wychodzić na przeciw jego potrzebom, dlatego zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym jestem zwolenniczką podejścia wielozmysłowego. Moim działaniom przyświeca myśl Benjamina Franklina

„Powiedz mi, to zapomnę. Naucz mnie, to może zapamiętam. Zaangażuj mnie, to się nauczę”.

Cenię sobie kontakt dziećmi za ich spontaniczność, szczerość i ciągłą chęć doświadczania świata. Pracując w ten sposób praca staje się pasją, która dostarcza mnóstwa satysfakcji i radości.

W wolnych chwilach lubię spacerować z psem po lesie oraz zatrzymać się przy dobrej książce.

Aleksandra Baranowska

Nauczyciel świetlicy, nauczyciel wspomagający.

Staram się być nauczycielem pełnym pozytywnej energii i humoru, motywować uczniów głównie przez docenianie ich mocnych stron. Od zawsze świetnie rozumiałam się z dziećmi i chcę pogłębiać wiedzę na ich temat. Praca z dziećmi daje mi możliwość rozwoju oraz poczucie satysfakcji.

Na co dzień jestem uśmiechnięta, pełna energii i gotowa na nowe wyzwanie.
Wolny czas lubię spędzać na spokojnie przy dobrej książce czy wciągającym serialu lub aktywnie na basenie i lodowisku.

Aneta Gajdowska

Nauczyciel, wychowawca.

Nauczyciel praktyk od 20 lat.
Prywatnie żona i mama trójki wspaniałych dzieci. Kilka lat temu razem z rodziną pożegnałam zgiełk Białegostoku i zamieszkałam blisko natury w sąsiedztwie łosi i innych leśnych zwierząt. Uwielbiam popijać kawę na tarasie wsłuchując się w odgłosy przyrody, dobrą książkę oraz długie spacery w towarzystwie rodziny i psa.

Karolina Januszkiewicz

Organ Prowadzący Szkołę, logopeda, nauczyciel.

Kocham życie, swoją pracę, związany z nią pośpiech i różnorodność. Moją mocną stroną jest skupianie wokół fajnych, twórczych, energetycznych ludzi.
Prywatnie mama, całym sercem oddana braciom naszym mniejszym (psy , koty).
Nocami czytam i oglądam filmy.

Radosław Januszkiewicz

Nauczyciel techniki, informatyki, plastyki,
Wychowawca klasy VI

Najbardziej w swojej pracy lubię to, że mogę współpracować, współdziałać z dziećmi w tworzeniu, odkrywaniu tego, co mogą robić samodzielnie. Podczas zajęć pokazuję, towarzyszę dzieciom w tworzeniu (uwielbiam pracę w drewnie). Uczę samodzielnego myślenia, rozwiązywania problemów technicznych. Chcę, by dzieci wiedziały i umiały rożne rzeczy naprawiać, zamiast wyrzucać. W tym roku planuję stworzenie od podstaw wewnętrznego serwera – oczywiście z dziećmi!

Interesuję się sportem, komputerami, stolarstwem i spawalnictwem. Lubię nowinki techniczne!

Artur Połocki

Nauczyciel wychowania fizycznego

Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki
w Białymstoku na kierunku wychowanie fizyczne oraz Politechniki Białostockiej na kierunku marketing i zarządzanie.

W szkole poza pracą nauczyciela wychowania fizycznego, prowadzę również dodatkowe zajęcia sportowe dla chłopców, judo oraz fitness dla dziewczyn. W pracy najbardziej lubię rozwijać talenty dzieci.

Moją pasją jest judo. Jestem trenerem,  ale też wciąż aktywnym uczestnikiem treningów. Moim drugim hobby jest jazda na rowerze. Lubię spędzać czas w przydomowym ogródku .

Marta Pankiewicz

Nauczyciel biologii,
geografii i przyrody

Najbardziej w swojej pracy lubię to, że każdy dzień jest inny, niesie nowe wyzwania. Lubię energię i ciekawość świata w moich uczniach. Pracuję metodą projektu, co pozwala na zagłębienie się w danej tematyce i mobilizuje uczniów do pracy w grupach, do wymiany doświadczeń i wspólnego zaangażowania w różne procesy edukacyjno-badawcze. Obecnie wprowadzam różne innowacje w klasie VI.

Ulwielbiam pracę w ogródku, w którym rosną moje ukochane hortensje. W wolnym czasie lubię jeździć na rowerze, czytać i grać w gry planszowe.

 

Anna Hanusiak

Nauczyciel historii

Jestem absolwentką studiów magisterskich na Wydziale Historii
Uniwersytetu w Białymstoku.

Prowadzę lekcje w taki sposób, by przypominało to układanie puzzi lub wcielanie się w rolę detektywa, który odkrywa przeróżne tajemnice historyczne
w oparciu o źródła historyczne, wskazówki, pytania naprowadzające. Staram się przedstawiać historię jako niezwykle ciekawą opowieść, która często jest zaskakująca, szokująca, a przebieg wydarzeń – nieoczekiwany… Zapraszm do historycznej podróży 🙂

Prywatnie szczęśliwa żona, mama dwóch cudownych synów i posiadaczka najsłodszego psa pod słońcem – Gucia.  Uwielbiam czytać, śmiać się i tańczyć  Moją pasją jest gotowanie. A w pieczeniu ciast jestem prawdziwą mistrzynią!

 

Eliza Czerniawska

Psycholog szkolny

Jestem absolwentką studiów magisterskich Katolickiego Uniwersytu Lubelskiego Jana Pawła II na kierunku psychologia. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Jestem trenerem warsztatu z zakresu kompetencji społecznych oraz trenerem VCC (Vocational Competence Certificate). Obecnie jestem w trakcie certyfikacji terapeuty Play Therapy (terapia poprzez zabawę).

W swojej pracy najbardziej lubię to, że mogę przyczyniać się do budowania przez ucznia adekwatnego poczucia własnej wartości. Na co dzień mam możliwość nawiązywania kontaktu opartego na zaufaniu, z poszanowaniem granic drugiej osoby. W pracy ważne jest dla mnie podążanie za indywidualnymi możliwościami i preferencjami ucznia, jak również szanowanie przeżywanych i wyrażanych uczuć oraz potrzeb drugiej osoby. Cieszę się, że daję dzieciom możliwość doświadczania kontaktu terapeutycznego, opartego na życzliwości, łagodności i uważności na ich wewnętrzny świat.

Moje zainteresowania to czytanie kryminałów, słuchanie muzyki klasycznej oraz spacery po lesie.

Paulina Ćwiek

Nauczyciel świetlicy

Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie w Białystoku na kierunku edukacja dla bezpieczeństwa oraz studia magisterskie na kierunku dziennikarstwo, komunikacja i PR.

W pracy z dziećmi najbardziej lubię dziecięcą spontaniczność, autentyczność w kontakcie. Bardzo dużo satysfakcji sprawia mi poczucie wpływu na rozwój dzieci.

Moją pasją jest taniec. Bardzo interesują mnie zagadnienia z zakresu PR. Lubię jazdę na łyżwach, teatr, film (horrory, filmy dokumentalne) oraz książki (literatura faktu i reportaże). Jestem fascynatką Harrego Pottera!

Paulina Kłosowska

Nauczyciel świetlicy

Obecnie jestem w trakcie studiów magisterskich na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku kryminologia.

W tym roku dołączyłam do szkolnej kadry.
Z ciekawością i zaangażowaniem organizuję czas świetlicowy tak, by świetlica była miejscem, w którym dzieci czują się bezpiecznie i mogą rozwijać swoje potencjały. Bliskie jest mi twórcze spędzanie czasu z dziećmi. Bardzo lubię w swojej pracy kontakt z drugim człowiekiem i to, że mogę poznawać coraz to nowe osoby. Staram się jak najbardziej indywidualnie podchodzić do ucznia, widzieć jego potrzeby i towarzyszyć mu w codzienności. Na co dzień jestem pełna energii, pozytywnie nastawiona, cierpliwa i empatyczna.

W wolnym czasie lubię malować obrazy, czytać książki (fantasy i kryminał), spacerować i układać puzzle.

Karolina Kropiewnicka

Nauczyciel współorganizujący

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie w Białymstoku na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe z Edukacji i rewalidacji osób w spektrum autyzmu. Obecnie studiuję oligofrenopedagogikę.

Z nauczaniem jestem związana od 2009 roku. W swojej pracy lubię wyzwania edukacyjne, które wzbudzają we mnie i w dzieciach kreatywność, ciekawość i chęć dążenia do celu. Uwielbiam obserwować stopniowy rozwój podopiecznych, towarzysząc im w smutkach i trudnościach oraz wspólnie przeżywać i cieszyć się z sukcesów.

Prywatnie jestem szczęśliwą mamą dwójki dzieci w spektrum autyzmu. Obecnie znalezienie chwili dla siebie jest ogromnym wyzwaniem, ale jak się to uda – czytam książki i wyszywam. Bardzo lubię krawiectwo.

Katarzyna Lewandowska

Pedagog specjalny

Jestem magistrem pedagogiki rewalidacyjnej. Ukończyłam studia podyplomowe na następujących kierunkach: pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie – oligofrenopedagogika, pedagogika wczesnoszkolna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią pedagogiczną, edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Obecnie jestem na ostatnim roku psychologii.

W zawodzie pracuję już 13 lat! Staram się pielęgnować w sobie pierwiastek dziecka i mam nadzieję, że on nigdy nie odejdzie. Jest mi potrzebny, aby czuć i odczuwać tak, jak dziecko, aby móc mu towarzyszyć i wspierać w rozwoju. Z gabinetu często słychać śmiech i śpiew, bo mówią, że ładnie śpiewam 🙂 W swojej pracy staram sie pracować tak, aby dziecko samodzielnie doświadczało, kierowało swoja działalnością i odnosiło sukces. Największą nagrodą w mojej pracy są uśmiechnięte dzieci, które czekają na mnie w drzwiach, szukają mojego towarzystwa i komunikują mi: „dobrze, że jesteś!”

Prywatnie uwielbiam książki, słodycze oraz pierogi 🙂

Menu